Uuuunket

Jaha.. då va man hemma i Löberöd igen. Öppnar dörren till mitt rum (alltid stängd) och en doft av gammal tant/vind slår emot mig! Fy fan.. haha :) Vädrar och sprayar parfym här inne nu!

Ska städa det här huset idag alltså! Rensa och slänga utan mamma o pappas synhåll! haha

Jag vill ha bil, ja tack! Pappa sa att han hade ställt igång Jettan om det inte hade varit för att det kostar apa. Så ingen bil för mig inte.. men jag ska sno pappas bil sen när han inte ser. Mamma sa att jag fick låna den så :P

Kommentarer
Postat av: R

Eller hur,,, fattar inte att man fortsätter.. men det är mer som en öppen dagbok kan man säga..
vem bryr sige vem som läser så länga jag får skriva det jag känner för :P

2007-05-28 @ 23:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0